Izglītības procesa rezultātā apgūt teorētiskas pamatzināšanas un iegūt praktiskās iemaņas sociālo tīklu mārketingā un tā izveidē vietnēs “Facebook”, “Instagram”, “LinkedIn", "Youtube” un citur.
-
Sociālo tīklu mārketings un platformas Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube un citas
-
Digitālā mārketinga analīze ar "Google Analytics", "Google Ads" un citiem rīkiem
Apgūt teorētiskas pamatzināšanas un iegūt praktiskās iemaņas digitālā mārketinga satura veidošanā, rīku pielietošanā, rezultātu analīzes rīkos un metodēs ar "Google Analytics", "Google Ads" un citiem rīkiem digitālajā vidē.
-
Klientu apkalpošanas speciālists
Izglītības procesa rezultātā sagatavot klientu apkalpošanas speciālistus, kuri spēs informēt esošos un potenciālos klientus par organizācijas struktūru, produktiem, noformēt finanšu pirmdokumentus, veikt klientu piesaistes pasākumus, izstrādāt nepieciešamos dokumentus un sistēmas, nodrošināt pārvaldības un speciālo dokumentu apriti.
-
Digitālais mārketings, profesionālā pilnveide
Apgūt teorētiskas zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas reklāmā un produktu virzīšanā digitālajā vidē, tādējādi veicinot produkta vai pakalpojuma pārdošanu un atpazīstamību interneta vidē. Gūt priekšstatu par patērētāju rīcību digitālajā vidē, reklāmas un preču, pakalpojumu virzīšanas pasākumu īstenošanu, atbilstošu mārketinga aktivitāšu plānošanu. Iepazīties ar mārketinga plāna izstrādes būtību un satura plānošanu.
-
Akreditēta profesionālā kvalifikācija Klientu apkalpošanas operators
Valsts licencēta un valsts akreditēta profesionālās tālākizglītības programma
Izglītības procesa rezultātā iegūtas zināšanas klientu apkalpošanā, saskarsmes veidošanā, lietišķajā komunikācijā mutvārdos un rakstiski.
-
Akreditēta profesionālā pilnveide Praktiskais mārketings
Programma paredzēta mārketinga prasmju attīstīšanai un pilnveidei uzņēmumos strādājošajiem mārketinga specālistiem, kā arī tiem, kas plāno ieņemt vai interesējas par šādu amatu. Programmas rezultātā kursanti būs ieguvuši zināšanas mārketinga plānošanā, plāna izveidē, finanšu plānošanā un praktiskā pielietojumā, izpratni par mārketinga komunikāciju un praktisko pielietojumu uzņēmumā, spējas un prasmes analizēt tirgu, noteikt mērķpersonu, piedāvāt atbilstošās mārketinga aktivitātes dažādām tirgus situācijām. Prasmes pareizi izvēlēties un noteikt atbilstošu produkta cenu un vērtēt izraudzīto mārketinga līdzekļu efektivitāti. Tāpat kursanti iegūst praktiskas iemaņas mārketinga pētījumu veikšanā, pareizu un situācijai atbilstošu mārketinga kanālu pielietojumā, pārdošanas veicināšanā un zināšanas jaunākākajās aktualitātēs un tendecēs mārketinga komunikācijā dažādās vidēs.
-
Mazumtirdzniecības komercdarbinieks
Valsts akreditēta un licencēta profesionālā kvalifikācija "Mazumtirdzniecības komercdarbinieks" dot iespējas apgūt teorētiskās un praktiskās prasmes, kuras veicina tiešo pienākumu veikšanu, t.i. pircēju apkalpošanas, preču iepirkšanas, uzglabāšanas un kvalitātes kontroles nodrošināšanas, vienkāršotas saimnieciskās darbības grāmatvedības uzskaites funkcijas. Programmas apguves rezultātā iegūta profesionālā kvalifikācija.
-
Pārdošanas darba organizācija
Valsts akreditēta un licencēta profesionālās pilnveides izglītības programma "Pārdošanas darba organizācija", 160 stundas. Programma paredzēta tiem, kas vēlas apgūt prasmes pārdot, tiem, kas darbojas pārdošanas un produktu virzības jomā. Apgūstama pārdošanas organizācija un psiholoģija, prasmes pārdot, attīstīta saskarsmes un komunikatīvā kompetence.
-
Praktiskais mārketings un pārdošanas prasmes
Neformālās izglītības programa profesionālo kompetenču attīstīšanai Praktiskais mārketings un pārdošanas prasmes
-
Veiksmīga klientu apkalpošana un rūpes par klientu
Izglītības programma paredzēta klientu apkalpošanas prasmju, saskarsmes un komunikācijas ar klientu attīstīšanai.