Izglītības procesa rezultātā iegūtas zināšanas klientu apkalpošanā, saskarsmes kultūrā, attīstītas komunikācijas prasmes, prasmes strādāt ar datoru un biroja tehniku. Bez teorētisko zināšanu apguves svarīga to praktiska pielietošana, tādēļ praktiskās nodarbības ir visu programmas laiku. Klientu apkalpošanas operators strādā visdažādākajās jomās un specialitātēs, līdz ar to programmas laikā tiek apskatītas un praktiski pielietotas dažādas klientu apkalpošanas metodes un tehnikas, problēmsituāciju risināšana, tai skaitā, apkalpojot klientu pa telefonu, viņa birojā, uz ielas un tamlīdzīgi.
Izmantojot praktiskos darbus un uzdevumus pilnveidota un attīstība komunikācija ar klientu, pilnveidotas prezentēšanas, saskarsmes prasmes. Klientu apkalpošanas operators sagatavots darbam dažādos apstākļos un nozarēs. Attīstības saskarsmes prasmes un praktiskās iemaņas darbam komandā, pašpilnveides prasmes, prasmes risināt konfliktisutācijas darbā ar klientu. Apgūta un pilnveidota arī lietišķā latviešu valoda, lietišķais rakstu un mutvārdu stils, apgūtas prasmes lietišķajā ģērbšanās stilā, profesionālajā ētikā. Tāpat iegūtas pamatzināšanas dokumentu pārvaldībā, profesionālajā angļu valodā, attīstītas plānošanas prasmes, papildinātas zināšanas sabiedrības un cilvēka drošībā, biroja darba organizācijā un darbā ar biroja tehniku. Attīstītas datorprasmes darbā ar ofisa programmatūru. Programmā ietverta arī kvalifikācijas prakse, kas teorētiskās zināšanas palīdz nostiprināt praksē, darbojoties klientu apkalpošanas sfērā.
Izglītības programmas veids |
Valsts akreditēta un licencēta Profesionālās tālākizglītības programma |
Profesionālā kvalifikācija |
Klientu apkalpošanas operators |
Profesionālās kvalifikācijas līmenis
|
2. profesionālās kvalifikācijas līmenis |
Licences termiņš |
Beztermiņa |
Akreditācijas termiņš |
Maksimālais |
Stundu skaits |
480 |
Mācību organizācija klātienei |
Otrdienas, ceturtdienas no plkst. 18-20.00. vai Katru darba dienu no plkst. 9-15.00.vai 12-18.00. vai Sestdienas no plkst.10-17.00. |
Mācību norises laiks |
3 -9 mēneši atkarībā no nodarbību laika |
Mācību priekšmeti |
|
Prakse |
Profesionālās kvalifikācijas prakse, 240 stundas |
Prakses organizācija |
Prakse tiek organizēta saskaņā ar prakses programmu. Citadele nodrošina ar prakses vietām, izmantojot ilggadējo sadarbību ar darba devējiem, saskaņā vienošanos par sadarbību. Mērķis: gūt profesionālās kompetences, nostiprināt mācību laikā gūtās teorētiskās zināšanas praktiskajā darbībā |
Mācību maksa |
EUR 600,00 |
Izglītības dokuments |
Valsts atzīta profesionālās kvalifikācijas apliecība; Sekmju izraksts
|
Norises vietas |
Rīga, Pils laukums 4; Rīga, Grēcinieku iela 10; Liepāja, Graudu 40. |
Papildus informācija
|
Rīga: 295 288 55, 675 2 88 55 Liepāja: 634 288 55, 277 288 55 |
Reģistrēšanās |
Pieteikšanās elektroniski aizpildot veidlapu
vai Klātienē:
|