Programmas mērķis:
Izglītības procesa rezultātā apgūt teorētiskas pamatzināšanas un iegūt praktiskās iemaņas sociālo tīklu mārketingā un tā izveidē vietnēs “Facebook”, “Instagram”, “LinkedIn", "Youtube” un citur.
Neformālās izglītības programmas vispārizglītojošie un uzdevumi:
Attīstīt izglītojamo zināšanas un prasmes, izmantojot informācijas tehnoloģijas:
- Patērētāju rīcības analīzē digitālajā vidē,
- Mārketinga aktivitāšu plānošanā un izveidē;
- Sociālo tīklu mārketinga būtībā un raksturlielumos;
- Praktiskā sociālo tīkla reklāmu un kampaņu izveidē
Izglītības programmas nosaukums |
Sociālo tīklu mārketings un platformas "Facebook", "Instagram", "LinkedIn", "Youtube" un citas |
|
Stundu skaits |
80 |
|
Tēmas |
Digitālā mārketinga pamatprincipi. Sociālo tīklu loma komercdarbības veicināšanā. Sociālo tīklu izmantošana uzņēmuma digitālās identitātes veidošanai. Sociālo tīklu konta izveide. Reklāmas materiālu sagatavošana. Sociālo tīklu reklāmas rezultātu analīze iespējas. Noslēguma pārbaudījums. |
|
Mācību organizācija |
Katru darba dienu plkst. 9-12.00. vai 12-15.00., vai 15-18.00. (15 darba dienas pēc kārtas) vai
2 darbadienu vakari nedēļā plkst.18-21.30. (1,5 mēneši)
|
|
Mācību norises laiks |
3 nedēļas - 1,5 mēnesis |
|
Mācību maksa |
EUR 389,60 |
|
Izglītības dokuments |
Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi |
|
Norises vietas |
|
|
Papildus informācija |
tel. 295 288 55, 675 288 55 |
|
Reģistrēšanās |
Aizpildot elektroniski pieteikšanās anketu
vai Klātienē:
|