Izglītības programmas laikā ar teorētisko un praktisko darbu apguvi attīstāmas klientu apkalpošanas, saskarsmes, komunikācijas un pārdošanas prasmes. Attīstītas prezentācijas iemaņas, prasmes strādāt un uzrunāt topošos klientus. Kurss īpaši noderīgs tiem, kas vēlas strādāt vai jau strādā darbā ar klientu, pārdošanas, konsultāciju jomā. Programmas laikā attīstītas gan pārdošanas prasmes klātienē, gan neklātienē (darbs pie telefona, pārdošana internetā u.tml.)
Izglītības programmas veids |
Neformālās izglītības programma |
||||||||||||||
Izglītības programmas nosaukums |
Veiksmīga klientu apkalpošana un rūpes par klientu |
||||||||||||||
Stundu skaits |
120 |
||||||||||||||
Mācību tēmas
|
|
||||||||||||||
Mācību norises laiks |
30 darba dienas katru dienu pa 4 stundām Vai saskaņojot ar grupas vajadzībām |
||||||||||||||
Mācību maksa |
EUR 355.72
|
||||||||||||||
Izglītības dokuments |
Neformālās izglītības apliecība |
||||||||||||||
Norises vietas |
· Rīga, Pils laukums 4; · Rīga, Grēcinieku 10; · Liepāja, Graudu iela 40; · Ventspils, Kuldīgas 1
|
||||||||||||||
Reģistrēšanās |
Aizpildot elektronisko pieteikšanās veidlapu
Klātienē: · Rīgā, Pils laukums 4 (208. kab.); · Liepājā, Graudu iela 40, informatūvais kabinets;
|