Uzdot jautājumu!



*Netiks izmantots reklāmu izsūtīšanai!

Lai nosūtītu formu, lūdzu, zemāk norādiet atbildi uz jautājumu: Cik ir viens plus 6 ?

Sūtīt

Datu pārzinis – “Komplekss Citadele” SIA, reģ.Nr.42103026504; juridiskā adrese: Meistaru iela 10-401, Rīga, LV-1050; tel.67528855, 29528855, riga@skolacitadele.lv;

Dati nepieciešami, lai reģistrētu Jūsu pieteikumu izglītības programmā.

Vairāk informācijas par datu apstrādi Privātuma politikā: http://skolacitadele.lv/lv/par-mums/privatuma-politika/

Ielogoties E-vidē!

Kontakti

E-pasts:

Uzņemšana: riga /eta/ skolacitadele.lv

Mācību laikā: skola /eta/ skolacitadele.lv

 

Tālrunis:

Uzņemšana: 29528855, 67528855

Mācību laikā: 27728855

 

Filiāles:

Rīga, Meistaru iela 10, LV-1050

Liepāja, Graudu iela 40, LV-3401

Valsts akreditēta kvalifikācija Klientu apkalpošanas speciālists 960 stundas

Izglītības procesa rezultātā sagatavot klientu apkalpošanas speciālistus, kuri spēs informēt esošos un potenciālos klientus par organizācijas struktūru, produktiem, noformēt finanšu pirmdokumentus, veikt klientu piesaistes pasākumus, izstrādāt nepieciešamos dokumentus un sistēmas, nodrošināt pārvaldības un speciālo dokumentu apriti.

 

 

Izglītības procesa rezultātā dot iespējas apgūt zināšanas, prasmes un kompetences,kas nepieciešamas, lai nodrošinātu sekmīgu klientu apkalpošanu:

 

1. Atbilstošas klientu apkalpošanas vides un apstākļu sagatavošanu un darba organizēšanu;

2. Izprast organizācijas darbu, ergonomiskas darba vides nosacījumus un stresa menedžmentu;

3. Pārzināt darba aizsardzības, drošības, elektrodrošības, ugunsdrošības, pirmās palīdzības, vides aizsardzības, sanitārās un higiēnas prasības;

4. Piesaistīt jaunus klientus un pārliecināt viņus par uzņēmuma stabilitāti un piedāvāto produktu kvalitāti.

5. Sadarboties ar klientiem, izzināt viņu vajadzības, noteikt svarīgāko, lai izvērtētu un piedāvātu labāko risinājumu no organizācijas piedāvātajiem produktiem

6. Klienta vēlmju izzināšanu un saiknes uzturēšanu ar klientu pēc apkalpošanas periodā;

7.Lietišķo tikšanos organizēšanu un sarunu norisi;

8. Saskarsmes, komunikatīvo un prasmju strādāt komandā attīstīšanu;

9. Profesionālās ētikas un lietišķās etiķetes normu ievērošanu;

10. Personas datu aizsardzības prasībām atbilstošu klientu apkalpošanas ievērošanu;

11. Lietišķās latviešu valodas ievērošanu runājot un rakstot,sazinoties ar klientu mutvārdos, lietišķajā sarakstē, elektroniski, pa telefonu;

12. Dokumentu pārvaldības un arhivēšanas prasību ievērošanu, klientu apkalpošanas procesā savas kompetences līmenīpatstāvīgi noformēt speciālos dokumentus, veikt pārvaldes un speciālo dokumentu apriti; 

13.Patstāvīgi uzturēt un papildināt datubāzi par klientiem, to vajadzībām un pieprasījumiem.

14. Pārzināt profesionālo terminoloģiju angļu valodā klientu apkalpošanas jomā;

15. Pārzināt profesionālo terminoloģiju krievu valodā klientu apkalpošanas jomā;

16.Atbilstoši grāmatvedības normatīvo aktu prasībām noformēt un aizpildīt finanšu pirmdokumentus un nodot tos apritei, sekot un apkopot informāciju par finanšu operācijām klientu apkalpošanā;

17. Prast strādāt ar informāciju tehnoloģijām – teksta rediģēšanas, tabulu izveides, prezentāciju veidošanas programmām, darbs ar datu bāzēm – un orientēties darbā ar biroja tehniku.

 

Nodarbības notiek pilnībā attālināti (izņemot kvalifikācijas praksi). 

Noslēgumā kvalifikācijas eksāmens: Meistaru ielā 10, Rīgā.

 

Izglītības programmas veids

Valsts akreditēta un licencēta profesionālās tālākizglītības programma

 

 

Profesionālā kvalifikācija

 

 

Klientu apkalpošanas speciālists

 

 

Profesionālās kvalifikācijas līmenis

 

 

3. profesionālās kvalifikācijas līmenis

 

Latvijas kvalifikāciju ietvarstruktūras līmenis

 

4.profesionālās kvalifikācijas līmenis

(no 2022.gada 1.augusta)

 

 

Licences termiņš

 

 

Beztermiņa

 

 

Akreditācijas termiņš

 

 

Maksimālais

Stundu skaits

960

Mācību organizācija neklātienei

 

 

 

1-2 darbadienu vakari no plkst. 18-21.35.

 

 

Stundu skaita sadalījums neklātienei

 

Nodarbības tiešsaistē: 212 akadēmiskās stundas

Patstāvīgo darbu izpilde un iesniegšana e-vidē: 500 akadēmiskās stundas

Kvalifikācijas prakse izvēlētajā prakses vietā: 240 akadēmiskās stundas

Kvalifikācijas eksāmens: 8 akadēmiskās stundas (Meistaru ielā 10, Rīgā)

 

Mācību metodika neklātienei

 

Nodarbības ar lektoriem tiešsaistē, teorijas apguve un praktisko patstāvīgo darbu izpilde un iesniegšana e-vidē

 

 

Mācību norises laiks

 

 

6-8 mēneši atkarībā no nodarbību intensitātes

Mācību priekšmeti

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Veiksmīga klientu apkalpošana un klientu vajadzību izpēte

    Saskarsme un darbs komandā

    Mārketings un produktu virzīšana

    Profesionālā ētika un lietišķā etiķete

    Lietišķā latviešu valoda, stilistika un rediģēšana

    Dokumentu pārvaldība un arhivēšana

    Biroja darba organizācija

    Sabiedrības un cilvēka drošība, darba tiesības

    Profesionālā krievu valoda

    Profesionālā angļu valoda

    Komercdarbības pamati

    Preču un pakalpojumu pārdošana

    Grāmatvedība un uzskaite

    Informāciju tehnoloģijas

    Kvalifikācijas prakse

    Valsts noslēguma pārbaudījums

 

 

Prakse

 

 

Profesionālās kvalifikācijas prakse, 240 stundas

Prakses organizācija

 

 

 

Prakse tiek organizēta saskaņā ar prakses programmu.

Citadele nodrošina ar prakses vietāmizmantojot ilggadējo sadarbību ar darba devējiemsaskaņā vienošanos par sadarbību.

Praksi iespējams iziet arī sevis atrastā uzņēmumā, iestādē

Mērķisgūt profesionālās kompetencesnostiprināt mācību laikā gūtās teorētiskās zināšanas praktiskajā darbībā

Mācību maksa

 

1220,00

Izglītības dokuments

Valts akreditēta profesionālās kvalifikācijas apliecība;

Sekmju izraksts

Norises vietas
 

  •  
  • attālināti
  • Rīga, Meistaru iela 10;
  • LiepājaGraudu iela 40;
Reģistrēšanās

 

 

 

 

Aizpildot pieteikuma formu mājaslapā 

Pieteikties mācībām

 

 

 

Klātienē:

  • Rīgā, Meistaru iela 10 (407.kabinets; 4.stāvs);
  • LiepājāGraudu iela 40, informatīvais kabinets
} }