Programmas mērķis:
Apgūt teorētiskas pamatzināšanas un iegūt praktiskās iemaņas digitālā mārketinga satura veidošanā, rīku pielietošanā, rezultātu analīzes rīkos un metodēs ar "Google Analytics", "Google Ads" un citiem rīkiem digitālajā vidē.
Neformālās izglītības programmas uzdevumi:
Attīstīt izglītojamo pamatzināšanas un prasmes, izmantojot informācijas tehnoloģijas:
- Patērētāju rīcības analīzē digitālajā vidē,
- Piemērotāko mārketinga aktivitāšu īstenošanā konkrētas idejas attīstīšanai;
- Praktisko pamatprasmju attīstīšanā digitālo rīku un līdzekļu pielietošanā mārketinga aktivitātēs;
- Gūt zināšanas par tīmekļu vietņu un sociālo tīklu mārketinga pasākumu veidošanu un pielāgošanu;
- Izprast analīzes rīku darbību, principus, iespējas un praktisko pielietojumu mārketinga aktivitāšu rezultātu uzlabošanā;
- Attīstīt savas idejas attīstīšanas plānu, veicinot tās atpazīstamību ar digitālā mārketinga rīku palīdzību.
Izglītības programmas nosaukums |
Digitālā mārketinga analīze ar "Google Analytics", "Google Ads" un citiem rīkiem |
|||||||||||||||||
Stundu skaits |
80 (60 akad.kontakstundas + 20 akad.patstāvīgā darba stundas) |
|||||||||||||||||
Galvenās tēmas |
|
|||||||||||||||||
Mācību organizācija |
Katru darba dienu plkst. 9-12.00. vai 12-15.00., vai 15-18.00. (20 darba dienas pēc kārtas) vai
1-2 darbadienu vakari nedēļā plkst.18-22.15. (2 mēneši)
|
|||||||||||||||||
Mācību norises laiks |
1 - 2 mēneši atkarībā no mācību organizācijas |
|||||||||||||||||
Mācību maksa |
EUR 389,60 |
|||||||||||||||||
Izglītības dokuments |
Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi |
|||||||||||||||||
Norises vietas |
|
|||||||||||||||||
Papildus informācija |
Rīga: 295 2 88 55, 675 288 55
|
|||||||||||||||||
Reģistrēšanās |
Aizpildot elektroniski pieteikšanās anketu
vai Klātienē:
|