Programmas mērķis:
Izglītības procesa rezultātā apgūt teorētiskas pamatzināšanas un iegūt praktiskās iemaņas sociālo tīklu mārketingā un tā izveidē vietnēs “Facebook”, “Instagram”, “LinkedIn", "Youtube” un citur.
Neformālās izglītības programmas vispārizglītojošie un uzdevumi:
Attīstīt izglītojamo zināšanas un prasmes, izmantojot informācijas tehnoloģijas:
- Patērētāju rīcības analīzē digitālajā vidē,
- Mārketinga aktivitāšu plānošanā un izveidē;
- Sociālo tīklu mārketinga būtībā un raksturlielumos;
- Praktiskā sociālo tīkla reklāmu un kampaņu izveidē
Izglītības programmas nosaukums |
Sociālo tīklu mārketings un platformas "Facebook", "Instagram", "LinkedIn", "Youtube" un citas |
|
Stundu skaits |
80 |
|
Tēmas |
Digitālā mārketinga pamatprincipi. Sociālo tīklu loma komercdarbības veicināšanā. Sociālo tīklu izmantošana uzņēmuma digitālās identitātes veidošanai. Sociālo tīklu konta izveide. Reklāmas materiālu sagatavošana. Sociālo tīklu reklāmas rezultātu analīze iespējas. Mārketinga plāna izstrāde. Noslēguma pārbaudījums. |
|
Mācību organizācija |
Katru darba dienu plkst. 9-12.00. vai 12-15.00., vai 15-18.00. (15 darba dienas pēc kārtas) vai
2 darbadienu vakari nedēļā plkst.18-21.30. (1,5 mēneši)
|
|
Mācību norises laiks |
1-2 mēneši |
|
Mācību maksa |
EUR 389,60 |
|
Izglītības dokuments |
Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi |
|
Norises vietas |
|
|
Papildus informācija |
tel. 295 288 55, 675 288 55 |
|
Reģistrēšanās |
Aizpildot elektroniski pieteikšanās anketu
vai Klātienē:
|