Programmas mērķis:
Izglītības procesa rezultātā apgūt teorētiskas zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas digitālajā mārketingā un datu analīzē izmantojot Google Ads un Google Analytics
Neformālās izglītības programmas uzdevumi:
Attīstīt izglītojamo pamatzināšanas un prasmes, izmantojot informācijas tehnoloģijas:
-
1. Saprot digitālā mārketinga pamatprincipus un Google Ads nozīmi tiešsaistes reklamēšanā.
2. Prot izveidot un strukturēt Google Ads kontu, izveidot pirmo kampaņu.
3. Spēj noteikt mērķauditoriju, budžetu un reklāmas formātus (teksts, attēls, video).
4. Prot analizēt reklāmas kampaņu rezultātus, izmantojot Google Ads pārskatus.
5. Prot pievienot Google Analytics izsekošanas kodu mājaslapai vai izmantot to analizēšanai.
6. Saprot lietotāju uzvedības datus (sesijas, avoti, mērķi, piltuves) Google Analytics vidē.
7. Spēj pieņemt vienkāršus lēmumus par reklāmas optimizāciju, balstoties uz datiem.
Izglītības programmas nosaukums |
Digitālais mārketings un datu analīze izmantojot Google Ads un Google Analytics
|
||||||||||||
Stundu skaits |
80 (60 akad.kontakstundas + 20 akad.patstāvīgā darba stundas) |
||||||||||||
Galvenās tēmas |
|
||||||||||||
Mācību organizācija |
Katru darba dienu plkst. 9-12.00. vai 12-15.00., vai 15-18.00. (20 darba dienas pēc kārtas) vai
1-2 darbadienu vakari nedēļā plkst.18-21.30. (2 mēneši)
|
||||||||||||
Mācību norises laiks |
1 - 2 mēneši atkarībā no mācību organizācijas |
||||||||||||
Mācību maksa |
EUR 392
|
||||||||||||
Izglītības dokuments |
Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi |
||||||||||||
Norises vietas |
|
||||||||||||
Papildus informācija |
29528855, 67528855; riga/eta/skolacitadele.lv
|
||||||||||||
Reģistrēšanās |
Aizpildot elektroniski pieteikšanās anketu
vai Klātienē:
|