Uzdot jautājumu!



*Netiks izmantots reklāmu izsūtīšanai!

Lai nosūtītu formu, lūdzu, zemāk norādiet atbildi uz jautājumu: Cik ir 4 plus 3 ?

Sūtīt

Datu pārzinis – “Komplekss Citadele” SIA, reģ.Nr.42103026504; juridiskā adrese: Meistaru iela 10-401, Rīga, LV-1050; tel.67528855, 29528855, riga@skolacitadele.lv;

Dati nepieciešami, lai reģistrētu Jūsu pieteikumu izglītības programmā.

Vairāk informācijas par datu apstrādi Privātuma politikā: http://skolacitadele.lv/lv/par-mums/privatuma-politika/

Ielogoties E-vidē!

Kontakti

E-pasts:

Uzņemšana: riga /eta/ skolacitadele.lv

Mācību laikā: skola /eta/ skolacitadele.lv

 

Tālrunis:

Uzņemšana: 29528855, 67528855

Mācību laikā: 27728855

 

Filiāles:

Rīga, Meistaru iela 10, LV-1050

Liepāja, Graudu iela 40, LV-3401

Digitālais mārketings un datu analīze izmantojot Google Ads un Google Analytics

Programmas mērķis:

Izglītības procesa rezultātā apgūt teorētiskas zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas digitālajā mārketingā un datu analīzē izmantojot Google Ads un Google Analytics

 

Neformālās izglītības programmas uzdevumi:

Attīstīt izglītojamo pamatzināšanas un prasmes, izmantojot informācijas tehnoloģijas:

  • 1.       Saprot digitālā mārketinga pamatprincipus un Google Ads nozīmi tiešsaistes reklamēšanā.

    2.       Prot izveidot un strukturēt Google Ads kontu, izveidot pirmo kampaņu.

    3.       Spēj noteikt mērķauditoriju, budžetu un reklāmas formātus (teksts, attēls, video).

    4.       Prot analizēt reklāmas kampaņu rezultātus, izmantojot Google Ads pārskatus.

    5.       Prot pievienot Google Analytics izsekošanas kodu mājaslapai vai izmantot to analizēšanai.

    6.       Saprot lietotāju uzvedības datus (sesijas, avoti, mērķi, piltuves) Google Analytics vidē.

    7.       Spēj pieņemt vienkāršus lēmumus par reklāmas optimizāciju, balstoties uz datiem.

 

Izglītības programmas nosaukums

 

Digitālais mārketings un datu analīze izmantojot Google Ads un Google Analytics

 

 

Stundu skaits

 

80 (60 akad.kontakstundas + 20 akad.patstāvīgā darba stundas)

Galvenās tēmas

 

 

Ievads digitālajā mārketingā: kanāli, stratēģijas, digitālā piltuve.

Google Ads konta izveide un kampaņu struktūra (konta → kampaņa → reklāmu grupa → reklāma).

Atslēgvārdu plānotājs un meklētājreklāmu izveide (Search Network).

Reklāmas budžeta plānošana, mērķu noteikšana, reklāmas paplašinājumi.

Praktiskā darbnīca: reklāmas kampaņas izveide (meklētājā vai baneros).

Google Analytics 4: konta pieslēgšana, datu avoti, mērķu konfigurēšana.

Lietotāju uzvedības analīze: sesijas, avoti, lapas, notikumi (events), piltuves.

Reklāmas veiktspējas salīdzināšana Google Ads un Analytics datos.

Kampaņu optimizācija: klikšķu cenas, konversijas rādītāji, mērķu sasniegšana.

Darbs ar reāliem piemēriem: maza uzņēmuma mājaslapa, kampaņas analīze un secinājumi.

Noslēguma pārbaudījums

 

 

 

Mācību organizācija

 

 

 

Katru darba dienu plkst. 9-12.00. vai 12-15.00., vai 15-18.00.

(20 darba dienas pēc kārtas) vai

 

1-2 darbadienu vakari nedēļā plkst.18-21.30.

(2 mēneši)

 

 

 

Mācību norises laiks

1 - 2 mēneši atkarībā no mācību organizācijas

Mācību maksa

 

EUR 392

 

Izglītības dokuments

Apliecība par neformālās izglītības programmas apguvi

Norises vietas

  •  
  • Attālināti
  • Rīga, Meistaru iela 10;
  • Liepāja, Graudu iela 40;
Papildus informācija

 

29528855, 67528855; riga/eta/skolacitadele.lv

 

Reģistrēšanās

 

Aizpildot elektroniski pieteikšanās anketu

Pieteikties mācībām

 

 

 

vai

Klātienē:

  • Rīgā, Meistaru iela 10 (domofons:40, 4.stāvs, 407. kab.);
  • Liepājā, Graudu iela 40;
} }