Uzdot jautājumu!

*Netiks izmantots reklāmu izsūtīšanai!
Sūtīt

Ielogoties E-vidē!

Filiāles

Rīga, Pils laukums 4, LV-1050

Rīga, Grēcinieku iela 10, LV-1050

Liepāja, Graudu iela 40, LV-3401

Citās pilsētās: 295 288 55

 

Tālruņi:

Rīga: 295 288 55, 675 288 55

Liepāja: 277 288 55, 634 288 55

Citās pilsētās: 295 288 55

 

E-pasts:

riga@skolacitadele.lv

liepaja@skolacitadele.lv

Citās pilsētās: info@skolacitadele.lv

Akreditēta profesionālā kvalifikācija Klientu apkalpošanas operators

 

Izglītības procesa rezultātā iegūtas zināšanas klientu apkalpošanā, saskarsmes kultūrā, attīstītas komunikācijas prasmes, prasmes strādāt ar datoru un biroja tehniku. Bez teorētisko zināšanu apguves svarīga to praktiska pielietošana, tādēļ praktiskās nodarbības ir visu programmas laiku. Klientu apkalpošanas operators strādā visdažādākajās jomās un specialitātēs, līdz ar to programmas laikā tiek apskatītas un praktiski pielietotas dažādas klientu apkalpošanas metodes un tehnikas, problēmsituāciju risināšana, tai skaitā, apkalpojot klientu pa telefonu, viņa birojā, uz ielas un tamlīdzīgi.

 

Izmantojot praktiskos darbus un uzdevumus pilnveidota un attīstība komunikācija ar klientu, pilnveidotas prezentēšanas, saskarsmes prasmes. Klientu apkalpošanas operators sagatavots darbam dažādos apstākļos un nozarēs. Attīstības saskarsmes prasmes un praktiskās iemaņas darbam komandā, pašpilnveides prasmes, prasmes risināt konfliktisutācijas darbā ar klientu. Apgūta un pilnveidota arī lietišķā latviešu valoda, lietišķais rakstu un mutvārdu stils, apgūtas prasmes lietišķajā ģērbšanās stilā, profesionālajā ētikā. Tāpat iegūtas pamatzināšanas dokumentu pārvaldībā, profesionālajā angļu valodā, attīstītas plānošanas prasmes, papildinātas zināšanas sabiedrības un cilvēka drošībā, biroja darba organizācijā un darbā ar biroja tehniku. Attīstītas datorprasmes darbā ar ofisa programmatūru. Programmā ietverta arī kvalifikācijas prakse, kas teorētiskās zināšanas palīdz nostiprināt praksē, darbojoties klientu apkalpošanas sfērā.

 

 

Izglītības programmas veids

Valsts akreditēta un licencēta Profesionālās tālākizglītības programma

 

 

Profesionālā kvalifikācija

 

 

Klientu apkalpošanas operators

 

 

Profesionālās kvalifikācijas līmenis

 

 

2. profesionālās kvalifikācijas līmenis

 

 

Licences termiņš

 

 

Beztermiņa

 

 

Akreditācijas termiņš

 

 

Maksimālais

Stundu skaits

480

Mācību organizācija klātienei

 

 

 

Otrdienas, ceturtdienas no plkst. 18-20.00.

vai

Katru darba dienu no plkst. 9-15.00.vai 12-18.00.

vai

Sestdienas no plkst.10-17.00.

 

 

Mācību norises laiks

 

 

3 -9 mēneši atkarībā no nodarbību laika

Mācību priekšmeti

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  • Veiksmīga klientu apkalpošana un rūpes par klientu
  • Saskarsme un darbs komandā
  • Lietišķā latviešu valoda
  • Profesionālā ētika un lietišķā etiķete
  • Biroja darba organizācija
  • Lietišķā latviešu valoda
  • Dokumentu pārvaldība un arhivēšana
  • Informāciju tehnoloģijas
  • Profesionālā angļu valoda
  • Sabiedrības un cilvēka drošība

 

 

Prakse

 

 

Profesionālās kvalifikācijas prakse, 240 stundas

Prakses organizācija

 

 

 

Prakse tiek organizēta saskaņā ar prakses programmu.

Citadele nodrošina ar prakses vietām, izmantojot ilggadējo sadarbību ar darba devējiem, saskaņā vienošanos par sadarbību.

Mērķis: gūt profesionālās kompetences, nostiprināt mācību laikā gūtās teorētiskās zināšanas praktiskajā darbībā

 

Mācību maksa

 

EUR 600,00

 

Izglītības dokuments

 

 

Valsts atzīta profesionālās kvalifikācijas apliecība;

Sekmju izraksts

 

Norises vietas

 

 

Rīga, Pils laukums 4;

Rīga, Grēcinieku iela 10;

Liepāja, Graudu 40.

 

 

Papildus informācija

 

 

 

Rīga: 295 288 55, 675 2 88 55

Liepāja: 634 288 55, 277 288 55

Reģistrēšanās

 

Pieteikšanās elektroniski aizpildot veidlapu

Pieteikties mācībām

 

 

 

vai

Klātienē:

  • Rīgā, Pils laukums 4 (208. kab.);
  • Liepājā, Graudu 40, informatīvais kabinets

dreamstime_m_35112905.jpg