Programma paredzēta mārketinga prasmju attīstīšanai un pilnveidei uzņēmumos strādājošajiem mārketinga specālistiem, kā arī tiem, kas plāno ieņemt vai interesējas par šādu amatu. Programmas rezultātā kursanti būs ieguvuši zināšanas mārketinga plānošanā, plāna izveidē, finanšu plānošanā un praktiskā pielietojumā, izpratni par mārketinga komunikāciju un praktisko pielietojumu uzņēmumā, spējas un prasmes analizēt tirgu, noteikt mērķpersonu, piedāvāt atbilstošās mārketinga aktivitātes dažādām tirgus situācijām. Prasmes pareizi izvēlēties un noteikt atbilstošu produkta cenu un vērtēt izraudzīto mārketinga līdzekļu efektivitāti. Tāpat kursanti iegūst praktiskas iemaņas mārketinga pētījumu veikšanā, pareizu un situācijai atbilstošu mārketinga kanālu pielietojumā, pārdošanas veicināšanā un zināšanas jaunākajās aktualitātēs un tendencēs mārketinga komunikācijā dažādās vidēs.
Izglītības programmas veids |
Profesionālās pilnveides programma |
Izglītības programmas nosaukums |
Praktiskais mārketings |
|
|
Akreditācijas termiņš |
Maksimālais |
Mācību priekšmeti:
Stundu skaits |
Tirgzinības un reklāma, Efektīva saskarsme un komunikācija darbā ar klientiem Klientu apkalpošana, Mārketinga komunikācija
160
|
Mācību norises laiks
|
Otrdienas, ceturtdienas no plkst.18-20.10. vai pirmdienas, trešdienas no plkst.18-20.10. vai Darba dienās no plkst.9-12.00., 12-15.00. vai 15-18.00. vai Sestdienās no plkst. 10-16.00. vai citā laikā pēc vienošanās
|
Mācību maksa
|
EUR 400,00 LDDK biedriem un uzņēmumiem, kas apmāca vairākus darbiniekus, mācību maksas atlaides, cenas pēc vienošanās
|
Izglītības dokuments |
Valsts akreditēta profesionālās pilnveides apliecība; Sekmju izraksts
|
Norises vietas
|
Rīga, Pils laukums 4; Rīga, Grēcinieku 10; Liepāja, Graudu iela 40; Citās vietās Latvijā pēc pieprasījuma
|
Reģistrēšanās
|
Aizpildot elektronisko pieteikšanās formu;
vai Klātienē: · Rīgā, Pils laukums 4 (domofons 23, 2.stāvs, 208. kab.); · Liepājā, Graudu iela 40, informatīvais kabinets; |